måndag 26 november 2007

Gångna veckan

Hade några spännande och intensiva dagar i England, strax utanför Birmingham. Kändes himla skoj, och jag kände mig väldigt uppskattad. Tyvärr räckte inte tiden till riktigt, en halv dag till med dom på kontoret så hade jag kunnat lämna dom med lite lättare hjärta. Man får inte skynda på användare för mycket, det är så mycket som ska klaffa och ramla på plats, inte bara tekniken!
Ja, annars? Jo tack, känns riktigt bra faktiskt. Fick min första långtur i fredags på mycket länge, det blev en morgontur till jobbet med K & L, kändes helt ok faktiskt.
I helgen har jag hunnit med att handla julklappar, fast det var inte alls meningen, det bara blev så. Så just nu känns det som att julen kan komma i år också, jag har en sportslig att hinna med :-).
I morgon bitti sticker jag tidigt till Stockholm på kurs, ska bli intressant och spännande!
Annars ser veckan ut som så att Jonas ska med sin kusin på fredag på hockeymatch i Ejendals, Leksand-Malmö...vilken kanonmatch, och slutsålt för första gången är det också till arenan, coolt!
På lördag åker make, Jesper och jag upp till broder med familj, och Jonas som sovit över där, och ska baka artbulla, det är gör skoj och trevligt. Just nu är största bekymret hur många liter vi ska baka på?? :-D
Nu är det läggdags, ska upp tidigt och köra...

3 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Toini sa...

Hörde du träffade Jennifer .... det hördes ända hit.

Hoppas du hade en bra vecka i Stockholm.

L8 sa...

Hihi, ja vi var kanske rätt högljudda ;-), nä skämt åsido, vi hade en mycket trevlig middag med mycket snack Jenny och jag.
Stockholmsveckan var fantastiskt bra, synd bara att byxorna krymper varje gång man åker dit :-P