lördag 26 september 2015

PPA sjunker

Sådär ja! För varje användande av klockan blir den mer och mer prisvärd ;)
PPA=Pris Per Användande sjunker :).
Idag blev det milen på 5.30 tempo, långt kvar till "forna dagars glans" men riktigt på G. Gött!
T&L hjälper ju till med lite motivation, men någon Ironman kommer det inte att bli, däremot funderar jag på om det inte vore läge nästa år med en Sifferbo trippel. 400m simning, 12 km cykling och 4,3 km löpning…. hmmm vi får se :)


Började på crawlskola igen i onsdags, vi fick en tränare med intressant bakgrund, triatlet landslagsman och tidigare förbundskapten i detsamma. Teknik står på schemat, mycket mycket att tänka på, men jag hoppas det kan höja min kapacitet på simning avsevärt, och framför allt få mig att tycka det är skoj när man behärskar det. 

Tjoflöjt, nu ska jag strax göra i ordning mig, vi ska vara med på Sixtens dop i Amsbergs kapell, mysigt.

Inga kommentarer: