fredag 25 september 2015

18 åring i familjen

Tänk, nu har vår yngsta fyllt 18 år. Jag hade koll dom första åren känns det som, men sedan hände något och tiden rasade iväg.
Äldsta har körkort och yngsta har precis påbörjat lektion på körskolan, vi får se när/om det blir något. Uj vad tiden går!

18-års dagen firades med familjen, vi hade buffé och J smyckade tårtan med banan och mango, ett lite annorlunda grepp, men det funkade det också.

Måndagen som var den riktiga 18-års dagen undrade jag om J önskade något festligt som måltid, och kanske en efterrätt eller tårtbit. Ack så jag bedrog mig, han önskade pölsa och önskade även att få slippa efterrätt. Stackars mig, inget sött och gott efter, och inget festligt ;).

Igår torsdag belönade jag mig med en ny leksak, en ny löparklocka, en Garmin Forerunner 220. I morse var jag bara tvungen och ut och prova den fast än att jag hade planerat in vilodag. Den funkade kanon, vilken skillnad mot min 10 år gamla Garmin :).
Nu ska vi se om vi kan få ner PPA på den, PPA=PrisPerAnvändande, så det är bara att köra på.

J tar en bit tårta

Min kära leksak

1 kommentar:

Morfar sa...

Bra matval på födelsedagen