onsdag 14 september 2011

Fickparkera som en Italienare

Italienare är härliga! Dom gestikulerar och använder rösten till det den är till för. Att höras... typ... =)
D o jag satt och svalkade oss på en gatuservering när vi hörde arga röster och tutande bilar och en cyklist som hytte med näven. De var "lite" irriterade på en man som gjorde något som de inte gillade. Sakta kröp den silverfärgade bilen förbi oss och smet in i en liiiiiiite liiiiiten lucka som jag aldrig skulle tänkt mig försöka parkera något annat än cykeln i.
Sättet han parkerade på... ojojoj, jag önskar jag hade fångat det på film. Han hade ca 2-3 dm tillgodo tillsammans fram och bak när han väl smitit in. Han buffade på både framförvarande och bakomvarande bil och han skötte det sååå snyggt. Nu har jag äntligen lärt mig vad man har kofångaren till ;-)

1 kommentar:

LL sa...

Man ska ha en skrotig bil då!