fredag 2 april 2010

Tack för alla tips!

Då är det bara några få dagar kvar tills vi reser. Har fått en hel del bra tips, det tackar jag för.

Måste säga att jag håller med om Madame Tussauds, det är överskattat, men för barnen och våra vänner så kändes det som ett måste, så då är det bara att köra ändå :-). Nu gick det att boka tid vilket gör att vi bör slippa hemska köer. Var in på MTs hemsida och då visade det sig även att vi kunde boka paket, så det blir även London Eye, London Aquarium och London Dungeon. Dungeon var jag in på för många år sedan, så dit vill jag verkligen för att visa barnen, tror dom kommer gilla det. Att boka paketet för hela familjen gjorde att vi "tjänade" 900:-. Inte dumt alls, räcker till många Guinness ;-). Tower of London känns som ett måste, även om inte barnen verkar tända på det så tänker jag lura dit dom. Covent garden låter som ett kanon tips även det, definitivt ett måste. Synd att det bara är 3 hela dagar, vi kommer att få jobba hårt, men förhoppningsvis kommer killarna att bli tända på staden så att dom vill hit mer. Me love London och England, åker gärna hit ofta, trots vädret som brukar råda där.

Mailade till min vän utanför London, L, och undrade om hon och sonen ville sammanstråla någon dag. Så på tisdag ansluter dom till oss, ska bli kanontrevligt! Då blir det svenska förbud på några timmar, alla grabbsen kommer att få träna engelska så det står härliga till :-).
Nu ska jag fortsätta med påskmaten, funderar på om man inte behöver ett glas rött när man kämpar och sliter så hårt... ska fundera på saken ;-). Ha det så gott!

1 kommentar:

R o C sa...

ha en bra resa och hälsa L från oss