lördag 13 mars 2010

Ooops så det kan bli....

Fick en fråga i torsdags så där helt apropå om jag var intresserad av 3-4 kubik ved mot enbart leveranskostnad på 2-300 kr. Ja såklart man är sa jag, sen tänkte jag inte mer på det. På fredagen fick jag ett samtal som sa, ring det här numret och berätta var du bor så kör han hem veden..... Oj, hmmm var lägger man 3-4 kubik ved utan att vara förberedd??! Förklarade vägen för honom och bad honom försöka lägga veden i snödrivan om det var möjligt. Fick sen brått att ringa D och tala om vad jag gjort, tänkte att jag skulle bli helt idiotförklarad, för så korkat var det ju verkligen, men vi skrattade gott. När jag kom hem såg det ialla fall ut som på bilden, lite trängre på uppfarten. :-). Fin ved, färdigsågad och allt kan tilläggas! :-D




- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Familjen Erlman sa...

har han mer köper vi gärna den;-)