lördag 20 mars 2010

knasig

Den som känner mig vet att jag inte har alla riktigt hemma alla dar :-).
Idag var jag ett telefonsamtal ifrån en ny bil (och dagen är inte slut ännu, priset gäller till 21.00), hade inte D svarat och bett att få komma ner och kika och fråga å grejja så hade jag köpt den.
En Toyota Avensis Sedan, silvermetallic, 2.0, dragkrok, motorvärmare, vinterdäck mm... mums. Jag hade mandatet att köpa bil när jag åkte iväg i morse med barnen, men när det kom till kritan var jag ju ändå tvungen att höra med D. Efter 7-8 samtal svarade D, då hade jag redan bestämt att om han inte svarar så köper jag...
Nä, faktiskt inte som en blixt från klar himmel, vi testade den för 1 år sedan, ganska precis, och vi har tänkt och fundrat sedan dess. Egentligen är det enda vi har kvar att bestämma färgen och om vi ska ha automat eller manuell och om vi ska köpa den ny och tvinga till oss en massa rabatter eller en demobil. Well well, kvällen får utvisa hur vi gör :-D. Den här var iaf ny kan tilläggas... och jag är såååååå sugen :-)

2 kommentarer:

Familjen Erlman sa...

Go for it!!!!!

RoC sa...

vi rekommenderar automat.