lördag 8 december 2007

Lungor och Hjärta har krymt

Alltså, det känns som att lung och hjärt kapacitet krymt avsevärt senaste veckorna. Kan det bero på för mycket mat och lite löpning? Ja, usch, det är nog verkligen så! Men från och med i dag ska jag ta tag i mig själv igen, för som det ser ut på schemat just nu så kommer jag inte att behöva resa bort något mer i veckorna på ett tag.
Problemet är ju bara att jag verkligen ska ta tag i det, har legat och dragit mig i sängen i över en timme nu på morgonen bara för att jag inte riktigt anammat den där lusten att slänga på mig löparskorna och gå ut och jogga, så där som jag hade bestämt mig för att jag skulle göra igår.

Idag ska Jesper vara med på en tennistävling, han har en match i tennishallen på em. Ska bli kul att titta. I morgon ska han på simtävling kl 10.00 och kl 11.20 så har han nästa tennismatch. Ett tag hade han bestämt sig för att "gradera" i flashkick kl 13.00 i Falun också, men som tur var så avstyrde han det själv. Han har så svårt att välja när det finns nått att välja på, och när jag säger att han måste välja så tittar han på mig som om jag inte vore riktigt klok :-D.

Funderar på om jag ska försöka få ihop någon julklapp i helgen också, men det kanske är väl abitiöst. Julklappar ska väl inhandlas dan före julafton? :-P

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jadu, kära löparvän :-) Med det helgschemat förmodar jag att vi inte ses imorrn söndag kl 10 för långpass? Vore najs om vi kunde få till nå't löppass i veckan. How about ett lunchpass på tisdag kanske.... Vi kan väl höras!

Anonym sa...

Det blev mycket pass, det där... moahahaha

L8 sa...

Tisdag funkar nog...ta måndag när du ändå håller på åxå :-D