tisdag 11 december 2007

Igår var första dagen på resten av mitt liv :-)

Har gett mig sjutton på att jag från och med nu har börjat mitt nya braiga liv, utan övertid och ordentlig mat å hela kittet. Igår kom jag hem vid halv fem, åt middag, läste läxa med barnen, tittade på tv i flera timmar men kom ändå i säng i tid. Coolt!
Det höll en dag! Idag blev det en timme övertid igen.... och var tvungen att handla på vägen hem, till lussefirandet och julmarknaden som Jespers klass ska ha på torsdag, jag ska stå för korvkokningen :-) så det blev sent hem idag igen, jaja, nya tag i morrn. Nu ska jag sussa, natti!

2 kommentarer:

Conny sa...

försök att haka på den där första dagen igen. Tiden kommer aldrig tillbaka så var rädd om den.

Conny sa...

voffö har du så konstigt datumformat i bloggen och varför inte 24 i st f AM/PM