söndag 9 december 2007

Hihi

Jag ljög på bloggen igår. Tennismatchen igår blev inställd, så istället handlade jag julklappar. YES, snart klar!
Idag skulle det vara simning och tennis, men det blev:
-Simtävling för båda killarna, men den blev försenad så Jesper hann aldrig simma utan fick byta om igen snabbt som attan för att hinna.
-Tennismatch för Jesper, han spelade fantastiskt bra men förlorade
-Innebandymatch för Jonas kl 13, han kämpade på men dom förlorade.
Tur vi har två bilar och är två föräldrar!
Så vid halv fyra var vi hemma igen och gjorde mat.
Alltså, så här hade min föräldrar det förr, skjutsa hit och dit och var borta HELA helgerna... VARJE helg...ojoj!! Hur stod dom ut? Inte för att jag ska klaga, jag tycker det är jätteskoj att åka runt och titta på kidsen, men tvätt och mat och städningen då? När?

1 kommentar:

Conny sa...

Vi fick det hela att fungera tack vare att mor skötte hemtjänsten. Visst kunde det vara tungt att sätta sig i en nedisad Volvo en sen söndagskvällkväll i Göteborg med fyra tjejer som somnade inom fem minuter med vetskapen att man skulle hålla sig vaken hela vägen hem och gå i mål 02:00 för att gå upp 05:00 för att läsa i BT hur duktiga de varit. Ångrar inte en sekund, härliga tider.