onsdag 27 juli 2016

Hit å dit

Der blev en hel del turer under dagen. Först fastnade jag vid gymmet i utpasseringen pga strul med lås och fick ringa assistans. Sedan när jag beslutade mig för Barkarby outlet så blev det flera olika ersättningsbussar, om man räknar både dit och hem. Har bla bytt i Spånga, Akalla och Hjulsta. Hann inte hem på biljettens 75 minuter utan drog över med sex minuter 😛
Väl på outleten så började jag med brunch. Thaibuffé och ett glas vitt kl 13.02, så jag hade börjat bli "lite" hungrig. Shoppade lite lagom och "sparade" lite slantar. Himlen hällde ner när det var dax att åka hem, men det gick fint.
Hemma på gärdet vid 19 snåret, googlade på jazz och hittade Stampen i gamla stan. Mysigt ställe som den här kvällen spelade blues. Smolket i bägaren var den katastrofala maten, genombränd chimichanga var ingen hit. Promenerade sedan en underbart skön kväll till hötorget där jag tog bussen hem.

Inga kommentarer: