tisdag 26 april 2016

Vilken semester, vilken vecka


Utanför Loch Ness Bryggeriet

Utsikt över Loch Ness, man skymtar sjöodjuret om man kollar noga ;)

Vi hann med nästan lika många ölbryggerier i Skottland som destillerier. Passande, för i går blev vi delägare i The Beer Factory i Leksand. Ett microbryggeri som idag levererar till Systembolaget, hotell och restauranger i närområdet. Riktigt kul!

Hela semestern var lyckad och skoj och välbehövlig för vad komma skulle. För idag har jag haft samtal med alla på avdelningen och på ett eller annat sätt tvingats säga upp tre av tjugofem. Tungt!
Mitt i allt ihopa är jag ju glad och vill jubla ut min glädje! Varför?
Jo, efter 27 år på företaget har jag sagt upp mig och den 9/5 börjar jag mitt nya jobb som chef för Customer Service på ett företag i Falun! Coolt! Har vetat ett tag men i och med uppsägningarna så ville vi vänta med att gå ut med det, men när jag fick en direkt fråga från medarbetarna idag så kunde jag inte mörka längre utan släppte infon.

Inga kommentarer: