söndag 3 april 2016

Inte helt stiltje, spännande framtid

Det känns som att det händer lite nu. Vi är nu väldigt nära att bli delägare i ett företag och vi får se vad som händer med min "karriär". Lutar åt att saker händer på båda fronterna den här veckan, av eller på är frågan :). Lite pirrigt.

Efter att ha haft en rejäl "mansförkylning" i veckan, feber och sängliggande två dygn, så är jag nu på G igen. Igår ett lättare träningspass för att testa kroppen och idag blev det en cykeltur till Mockfjärd fram och tillbaka, 39 km, jag är mycket nöjd. Avslutade med lite bastubad och ett par goda koppar kaffe framför tv:n för att varva ned. Har beställt ett par windfree nu, tröttnade lite på att höra det höga ljudet av vindbruset hela tiden. Ska bli spännande och se hur bra dom är. När jag fått dom och testat dom tar jag och ger dom lite betyg.
För knappt två år sedan köpte jag ny cykel, jag är sååå nöjd med den, helt suverän för mitt ändamål.
En Crescent Zetta, vit och fin som på bilden, även om min hunnit bli lite lortigare.


Om två veckor sitter jag i Edinburgh, och den här tiden på dagen är vi kanske på museet och kikar på schackpjäser eller på puben för en liten lunchöl, åh vad jag längtar!  :)

Inga kommentarer: