söndag 11 oktober 2015

Resan till ända

Sitter på tåget påväg från Arlanda till Borlänge efter en härlig resa. Vi har hunnit prata en hel del, och solat ännu mer och gått på behandlingar, vilka många var första gången för mig, dom kan dom där flickorna, lura på mig allt. Just ja, lördag morgon shoppade vi på bazaren i två timmar, det var kul det med.
Soluppgång i Belek 

Wifi fanns på alla restauranger så vi blev lite sociala på andra sätt ibland.

Foto på oss mitt i natten strax innan vi skiljs åt, att ha klockan på ringning kl 01.10 är ingen lek!

Första planet till Istanbul sov jag hårt som en gris. På nästa plan hamnade jag med en mamma med två små barn varav den äldre skrek och grinade mest hela tiden, mamman klarade inte av att hantera henne och ingen gång hade hon ens bältet på sig.
Nu ska jag försöka sova lite innan jag kommer hem till vardagen igen.

1 kommentar:

Mor o far sa...

Trevligt att du hållt oss uppdaterade