söndag 7 februari 2010

Hett arbete

I morgon ska jag gå min första utbildning som hör i hop med det nya jobbet. Heta arbeten heter den och när jag gått den så ska jag kunna skriva ut intyg på ex. svetsjobb mm nere hos oss. Vet rätt lite, förhoppningsvis blir det förtydligat i morgon, men brandövningar hör till ialla fall. :-)

Har suttit i helgen och försökt få ihop allt i kalendern, sånt här som möten, utbildningar, medarbetarsamtal samt att jag ska gå med samtliga skiftlag hela skift för att se vad dom gör. Däremellan ska jag försöka hinna med lite annat, tro dock inte att jag beklagar mig, nope, jag tycker det är galet skoj och jag bara väntar tills det är dags att gå till jobbet igen. :-)

Nu sitter jag och idlar lite innan det är dags att styra bilen mot Borlänge och lutfisk hos M&P, vi blir nästa alla, dock saknas A & E som inte hade möjlighet att dyka upp. Synd!
D och pojkarna har varit i Gimmen både igår och idag, de har tolkat snowboard bakom snöskoter och hållit på och hoppa i snöhopp. På hemväg idag så vid ett möte med en annan bil inne i byn så "råkade" kanten till diket vara överplogat och D gjorde ett besök däri. Som tur var kom en traktor strax efter och kunde dra upp honom, vilket gör att vi håller tidsplanen, än så länge, ner till Borlänge.

1 kommentar:

Toini Allan sa...

Hoppas lutfisken smakade bra