lördag 29 september 2007

Ännu en vecka...

Japp, ännu en vecka till handlingarna. Det har varit en rolig men krävande vecka där höjdpunkten var att träffa folk som jag bara tjatat med i telefonen och chattat med i ett halvår.
Den här lördagen har varit väldigt lugn med lite handling för att få hem lite kattmat och människomat och sedan en god bok i fåtöljen under ett par timmar för att sedan ta en timmes promenad i värsta regnet. Man är ju krympfri (tyvärr...) Nu väntar en skön kväll framför tv:n med Babben och Svensson Svensson och med ett glas äppelcider. I morrn öser vi igen med simträning på förmiddagen och kalas hos kusinen på eftermiddagen.
Kattungarna växer så det knakar, och dom går fram som en tornado....två krukor hittills i backen. Men värst är alla möss om Missen drar in, tror vi närmar oss 15 st på två veckor nu :-S. I onsdags såg det ut som ett blodbad här med halva möss lite här och var...huh!
Här lyckades Jesper fånga dom på bild när dom höll sig stilla ett kort tag....:-D

5 kommentarer:

Familjen Erlman sa...

Vilken kanonbild Jesper!

Anonym sa...

Ååååå, va söta dom är. Nu måste vi ju bara komma och titta och klämma på dom. Vilket kanonfoto!

Anonym sa...

Imponerande! Vilken fotograf! Du kanske kan få en lektion och lite tips Lotta?

Toini sa...

Vad fina katterna är men jag gissar att mössen är inte lika gulliag.

Jag kollar också på Svensson Svensson via nätet. Jag bor ju också med en postis...... gissa om det är vissa likheter. :-)

L8 sa...

Mmmm LL, till mitt försvar kan sägas att mobilen inte riktigt motsvarar Canon Kanonkamera :-D