tisdag 11 september 2007

My good

Jahapp...då är man totalt mörbultad och totalt slut. Laila lurade ut mig på en tur över stock och sten på mtb (hmmm lite skyldig är jag kanske själv då jag var med och valde rutt :-S). Blir inte många knop gjorda nu på kvällen så här efter 3 mil. Men jag måste faktiskt erkänna att efter att jag börjat cykla så har även min löpträning blivit roligare, jag har fått en riktig kick. Nu är det bara att se hur länge det håller i sig. Förresten så har Laila lurat mig och min löparkompis att vi ska ut efter jobbet på fredag, 1 mils spåret i Bergebo...huh...vet att spåren där uppe inte är dom enklaste direkt, och jag är INTE en terräng löpare, jag ska springa asfalt och nerför :-D.

Hmmm, mamma undrade om jag glömt av hur gammal jag är :-S Kanske inte så vanligt att man börjar cykla mtb när man är 40...och vurpar och har sig....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm... Vem lurade ut vem egentligen?
Och är du verkligen 40? Du har ju sagt att du är 25???