lördag 8 september 2007

Hemma igen

Sådär ja, nu har vi varit hemma i ett och ett halvt dygn och vi börjar så smått återhämta oss efter resan som varade hela natten. Vi anlände hemmet vid nio på morgonen, och hade tänkt med att börja sova, men ack vad vi bedrog oss, inte kunde vi sova. Vi hade ju tre "apor" hemma som vi bara tvunget måste leka med :-D. Alltså blev det inget sova förrän kvällen, då var man rätt trött så att säga :-).
Annars så har vi avslutat tvätten från resan, men högarna har ju en förmåga att alltid växa, så ett avslut är väl lite väl att ta i...
Igår var jag och hämtade min nya cykel också :-). Tänker inte gå in på detaljer på hur jag "kommit över" den, men nämnas ska att den var grymt billig och grymt bra (än så länge). Har hunnit med två mil på fredagen, och idag tog jag en tur till Borlänge tor, vilket blev ca fyra mil, varav en del i blöt skog. Igår blev det två vurpor, men idag klarade jag mig utan vurpa och bara en fotnedsättning, så det tar sig. Det är lite knepigt att komma ihåg att fötterna sitter fast, men det blir nog en vanesak. Har förresten hunnit med en mil jogging idag också, så lite seg är jag allt nu.
Nu ska jag leta reda på någon bra film och sätta mig och gäspa framför den....

Inga kommentarer: