onsdag 29 augusti 2007

Mörbultad...

Var med om en "intressant" upplevelse i måndags, blev "lurad" av en kollega att följa med ut och cykla. Inte vilken tur som helst, utan helst uppför nått berg och helst oländig terräng. :-D
Fick låna en riktig mtb eftersom min tantracer med 3 växlar inte skulle förslå så långt. Döm om min förvåning när jag efter turen insåg att det faktiskt var riktigt roligt. Fast under själva turen var jag mer koncentrerad av att hålla mig uppe och komma levande hem. :-D
5 vurpor blev det, men alla vurpor slutade i lingon eller blåbärsriset, så jag klarade mig helt utan skador. Hann tänka många gånger på min son som vi i lördags var och sydde just pga en cykeltur...

Hur som helst så tyckte jag att detta var så roligt att fler turer nog ligger inom räckhåll...vi får se... Träningen behövs då, förstår det med tanke på hur kroppen känner sig såhär två dar efter, totally mörbultad :-). Inte trodde jag armar och axlar skulle bli trötta av att trampa...

Inga kommentarer: