tisdag 8 september 2009

Jo, men vi kom hem tillslut i alla fall, framemot kvällningen på söndagen. Ett race för hela familjen, så på 40 minuter hade vi packat upp allt och fått av takboxen och fått igång första tvättmaskinen, inte dåligt tycker jag.
Nu är det tisdag och man är tillbaka i vardagen igen, JA med eftertryck kan man säga, det är rätt så intensivt nu. När det blir på det här sättet är det sömnen som drabbas. Vaknade 3 inatt, låg och vred på mig i en timme, sen bestämde jag mig för att det var slutvridet, utan gick ut och tog en jogging kl 04.00. Jag mötte inte speciellt många kan jag säga :-P. Kölsvart var det också...
I morgon bär det av till metropolen igen, Bromölla. Gillar att åka dit, av flera anledningar, träffar så mycket bra människor. Tåget hem var ingen hit, så jag sneakar in mig i Simrishamn och åker dagtåg hem under fredagen, istället för att komma hem mitt i natten.

Mitt i allt som måste igång och klaffa på jobbet håller vi på att "omorganisera" hela nedervåningen. När man kommer in i IT huset så är det ett landskap till vänster, ett till höger, och en likadan övervåning. Nu är det beslutat att jag kommer sitta kvar där jag är idag, men jag kommer att omringas av 22 eller var det 23 konsulter, jag blir alltså ensam mot resten :-D.
Well, jag gillar förändringar och jag ser fram emot att få in lite nytt blod, så det kommer bli kanon! Min arbetsplats genomgick en drastiskt förändring idag, jag vände på skrivbordet och slipper få alla besök i ryggen. Nu kan madame kontroll ha ännu mer kontroll över omgivningen ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hälsa Svea!:-)