lördag 10 december 2016

Fortsatt bra

Vi fortsätter ha det bra. Lite röd här och där som man kan förvänta på vinterblek hud, trots att vi smörjer och smörjer.
Badrockar på rummet och konstnärliga bäddningar hör visst till daglig lyx.
Höga fräna vågor, röd flagg hela tiden, men vågade mig ut en liten bit för att testa bland andra våghalsar. Höll mig i närheten av badvakten ifall att. Riktigt häftigt! Full av sand överallt efter det 😬.
Häftiga sanddyner har dom också.

Igår kväll åt vi middag på Italienaren, gott och trevligt, kändes lite extra lyxigt. Idag har vi bord bokat på The steakhouse, där har dom bla surf and turf som jag tror jag siktat in mig på (stek och hummer på nå vis). Ja, det känns som det blev en riktig matresa 😆.
Just nu sitter vi på uteplatsen och myser i badrockar med lite Cava i glaset.

1 kommentar:

Pappa C sa...

Är bäddningen en svan?