lördag 18 april 2015

Helg

Efter att snuvat och hostat i en och en halv vecka nu så är det dags att rycka tag i allt igen! I morgon får det bli ett första korta lugna löppass innan vi ska till bystugan och hjälpa till och måla.
Idag ska mamma och jag åka och titta på Emma som ska tävla i gymnastik, ska bli spännande och kul, hon är ju så duktig. Hoppas bara att faster inte gör så att hon blir för nervös.

Igår sände jag in 3 foton för förstoring, tagna med min iPhone i Amsterdam, ska bli spännande att se resultatet. Har en dröm om att skapa en fotovägg även med lite egna bidrag. Har idag lite dåligt med tavlor på väggarna och vill inte sätta upp så många förrän jag känner att jag har i stort sett "alla". Använder mig av Crimson.se, de är mycket bra och otroligt snabba.


Inga kommentarer: