fredag 9 december 2011

Tillbaka i tiden

Var till de underbara trollen i Ullvi idag. Barnpiga till brorsbarnen. Från 2-10 år och fulla med liv. Tänk att grabbarna varit så där busiga och små!
Tror man kan säga att det märks att man legat av sig, man blir jussom bekväm av sig när ens grabbs är 14 och 16... Lilltrollet gjorde nr.2 i blöjan men innan jag hann med så hade han fått båda sina händer på "rätt" plats... Tur att Emma var med och servade faster med både blöta och torra servetter. Kan inte annat än skratta åt eländet och fundera på vad som händer om man blir farmor en dag..... :-D
Nä nu är jag trött efter en hel hektisk vecka på jobbet igen, har precis testat lite glögg som jag tycker mig gjort förtjänt av, blossa -11, men jag blev besviken, det var inte alls min grej. Näpp, nu är det dags att knyta sig. Natti!

Inga kommentarer: