lördag 14 augusti 2010

Återtåget....

Då har det blivit dax för det vanliga rycket i slutet på sommaren. Efter för mycket av livets goda är byxorna betydligt spändare över magen :'(.
Nu har det börjat bra efter Kroatien, 24 km jogging på 3 dagar. Kan jag hålla i bra i 14 dagar så vet jag att jag lyckats vända trenden, vore kul att vara i form när det är dax för Milano i slutet av september tillsammans med K, för då tror jag det kan bli en hel del knatande och caféer, vore kul att kunna unna sig (IGEN) =).

3 kommentarer:

Familjen Erlman sa...

Återtåget i Sifferbo brukar alltid fungera, till skillnad mot i Leksand där är det alltid att ta motgång efter motgång, både på is och vad gäller form. För oss i den kommunen finns det bara nya tag som gäller och då blir det att köpa nya spelare och garderob:-(

Kristina sa...

Härligt att höra att du är på G :-) Japp, i Milano blir det bekväm-dojjor på.... Men, borde det inte finnas bekväma som funkar både för walking och finrestauranger? Ett par nya, snygga joggingdojjor ska jag ta och införskaffa :-)

L8 sa...

Hmm, ja, ett par najs dojjor som funkar för lååååååånga promenixer och är snygga... måste ut på jakt =)